Post by udeltitragear on Feb 16, 2022 4:45:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ BombSquad ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BombSquad IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange krystaller ▞▞▞
▞▞▞ BombSquad 2022 version ▞▞▞
Gjør noe med de dumme og irriterende annonsene du ikke kan hoppe over, som stadig dukker opp etter hver kamp. Jeg har forlatt spillet av frustrasjon, ikke på grunn av spillingen, men på grunn av disse annonsene.
The Secret Society: Mystery Eventyr puxz
Vennen min kan ikke bli med på festen !! Hver gang det er forsøk oppstod feilen "partiet ditt kan ikke kobles til fra internett" Kan noen hjelpe meg hvordan jeg kan overvinne denne feilen
Til å begynne med pleide bombsquad å være de mest populære spillene i g playstore, men nå er det dårlig fordi det ikke er noen dataspillere å spille med. Online-spilleren suger! For mye forsinkelser og noen ubrukelige verste mods og full av hackere akkurat som den forrige versjonen av minimillitia2. Bare jeg liker offline hotspot-spill. Dette må endres.
jeg prøvde å bli med i spillet .. men det er ikke nøyaktig .. spillet til den andre telefonen er annerledes i min
Ganske søtt spill. Jeg er en klassisk musiker, så jeg setter utrolig stor pris på musikken i spillet. Den spiller bra, ser bra ut og er underholdende.
Jeg hater spillet litt, jeg trenger å kjøpe den harde modusen bare for å spille alle spillene, jeg kastet bort pengene mine hvis jeg kjøper det og for det andre forsinkelsen på serverne, vær så snill å fikse hvis du slår for sent noen ganger, jeg flytter det selv, men jeg har wifi kan ikke spille bra, og det er vanskelig å få noen billetter som klokken legger til for billetter, fungerer ikke
Jeg har alltid elsket dette spillet av hele mitt hjerte, men det er fortsatt ett lite problem som jeg tror alle har: Det er de rykende bevegelsene til D-Pad, som dermed påvirker karakterenes bevegelser, og dermed påvirker spillingen. Hadde satt stor pris på om dette ble fikset. Takk for at du tok deg tid til å lese dette. Fred.
BombSquad Jangovar eyez
Jeg elsker disse spillene, men hver gang fryser det så jeg kan ikke bevege meg
DUM!!! Dette spillet er morsomt, men jeg vil spille med vennene mine... fungerer aldri for å spille med venner. Jeg brukte en time på å prøve å koble til og spille. Oppdaterte spillet, prøvde en ny e-post. Ingenting fungerte bare fortsatte å si mislykkede tilkoblinger. Avinstallerer
BombSquad Action nzo
Helse, ifølge Verdens helseorganisasjon, er "en tilstand av fullstendig fysisk, mentalt og sosialt velvære og ikke bare fravær av sykdom og svakheter".[1] En rekke definisjoner har blitt brukt til forskjellige formål over tid. Helse kan fremmes ved å oppmuntre til sunne aktiviteter, som regelmessig fysisk trening og tilstrekkelig søvn,[2] og ved å redusere eller unngå usunne aktiviteter eller situasjoner, som røyking eller overdreven stress. Noen faktorer påvirker de ulike helsetilstandene
Snart får vi se GoPros VR-kamera i aksjon
Fantastisk å spille med venner, det beste flerspillerspillet jeg har prøvd. Lokale wifi-spill er veldig morsomme, grafikken er fantastisk, kontrollene er akkurat etter behov, fantastisk spill.
Jeg elsker dette spillet, men jeg har noen problemer. Avbruddet for å få BombSquad Pro er irriterende og du er tvunget til å vente 30 sekunder på at den forsvinner, som om du tvinger brukere til å kjøpe den, selv om de er blakke. En annen ting jeg virkelig hater er Online Multiplayer. Det er uspillbart, hver gang jeg vil flytte karakteren min, tar det en stund før den beveger seg, og jeg ender opp med å tape, noe som gjør det nesten umulig å spille. Fjern også slow motion-spillmodusen. Det er kjedelig, det er ikke episk og det tar for lang tid.
Legg til noen flere kart og vanskelig nivå
Når jeg starter det private spillet viser det tilkoblet, men da står det at du forlater spillet, vær så snill å fikse feilen
Spillet er bra, men jeg liker ikke hvordan dere automatisk dreper en spiller fordi de hoppet av banen. Det er ikke ille å få en fordel i løpet eller i det minste korte ned tiden din ikke sant? Løs det, og dette kan få 4 stjerner (på grunn av annonsene dine og maserskjermene dine)
BombSquad Action ijma
Konseptet med spillet er underholdende. Kontrollene er lite intuitive, og du trenger litt tid på å venne deg til det. Det er mange tilkoblingsproblemer hvis du vil spille flerspiller.
Kan ikke se en annonse fordi den ikke kan laste den. Hva er nytten av å gi en opsjon på det samme hvis vi ikke kan gjøre det. Helt misfornøyd!
Verste spillet noensinne, annonsene er lange og de omdirigerer meg til Play Store.Grensesnittet er komplisert, kan ikke endre profilnavn, invitere venner er heller ikke lett, ikke morsomt i det hele tatt, det er så rotete, dummeste spillet som noen gang har spilt som bør slettes fra Play Store...
Det er bra, men se etter flere forbedringer og billettene er vanskelige å tjene og legg til flere server noen ganger er det forsinkelser og forsinkelser så mye
Et større utvalg av scener, eller skal jeg si at lekeplassen bør være større, det er det eneste dette spillet trenger
Det er et flott spill, men det er noen feil som må fikses som når jeg kaster vennen min av kartet noen ganger blir hodet hans sittende fast i bakken og det er kjipt at du ikke kan spille online med vennene dine i ditt eget fotballspill osv. det er et LAN-spill og vær så snill, gjør flere oppdateringer, og ellers er det et av de beste spillene jeg noen gang har spilt fortsett med det gode arbeidet👍🤗😊
Jeg spilte alle Maps Please Update og lag en ny 10 nye Maps But No App in kjøp
Spillet er så laggy og jeg skulle ønske det var flere moduser, men bortsett fra det er det et ganske bra spill.
Nettsted: www.bombsquad.se/. Bransjer: Internett. Bedriftsstørrelse: 1–10 ansatte. Hovedkontor: Helsingborg. Type: Privateid selskap
Fantastisk .....men jeg antar at det burde være et direkte kommunikasjonssystem i spillet ..så vi kan kommunisere direkte med vennene våre mens vi spiller ... over hele spillet er kult .
BombSquad Apk (Mod Meny, opplåst alle) - TechtoDown
Dette spillet er kjempebra når det kommer til singleplayer, men etterslepet i multiplayer er bare uutholdelig. Jeg kan knapt bevege meg, det er en stor forsinkelse mellom det jeg kontrollerer og det som skjer på skjermen. Internett her er anstendig, så jeg ser ikke på det som noe problem. Vær så snill, fiks.
Dette spillet pleide å være så fantastisk (takk for at du la til PC-kontroller 🤗), men nå koster noen deler av spillene ekte penger 😑 så det blir kjedelig veldig fort, så vær så snill *fiks* det
Verste spillet. Last ned dette spillet for flerspiller og skjønte at du ikke kan lage fest. Verste opplevelsen. Irriterende.
Det er et bra spill som frisker opp sinnet ditt, det er godt å spille som et lag og ha det gøy
Superkult spill faktisk!! Jeg har i min PC som reklamene egentlig ikke kommer. Det er veldig morsomt spill. Jeg hadde nettopp 1 problem som på pc, hvorfor ble ikke musen brukt som punch and grab. Nå skjønte jeg alt. Takk for dette spillet og på festene spiller jeg med vennene mine og brødrene mine og har det veldig gøy!!!
Til å begynne med likte og elsket jeg å spille dette spillet, ingen feil, feil, lag osv., men så snart jeg oppdaterte den nyeste versjonen, ble det det mest irriterende spillet noensinne, hver gang jeg spiller på nettet, halter spillet mitt, og det er det ikke morsomt å spille lenger.
Dette er det beste flerspillerminispillet. Det er så gøy å leke med venner. Det henger og kobler oss fra serveren.
Jeg liker faktisk dette spillet, men vi kan ikke finne det på nettet, det er spillet bare for en gruppe venner vi ikke kan gjøre MVP uten venner
En ting for måneder siden var det spamming hack som gjør spillet virkelig søppel, jeg avinstallerte det bokstavelig talt, men etter en stund laster jeg det ned igjen, men nå er problemet at spillet fortsetter å krasje og krasje, og når det noen gang er mer enn 5 spillere er det virkelig etterslep for alle sammen. Alle bare slutter å bevege seg og sier at det henger, selv om mange spillere har godt nettverk, men hvis det er mer enn 5, er du ferdig med lag
JA INTROEN ER BRA OG FUNNY dette er hva jeg ville ha et lite ragdoll- og bombespill!!
Jeg ser virkelig frem til en online flerspillertilkobling.
3 2 1 bombe! Bombsquad er et av de mest spillene jeg elsker, men jeg vil ha nettmoduser som teamdeathmatch og mer, eller du kan lage nye nivåer for dette fantastiske spillet med bombevåpen med skinn og bunter og mer! Jeg håper du laster den ned! Bare jeg vil at du skal prøve det
Dette spillet er så irriterende, spesielt med så mange annonser, og det er for det meste kvinner i middelalderen som viser spaltning, reduser antall annonser og fremme bedre kvalitet på apper, ikke bare apper for tilfeldige videosamtaler
For flerspiller holder dette spillet seg for andre spiller
Mest idotiske spill .. du kan ikke enkelt koble deg til frds. tilkoblingsalternativer er veldig plagsomme og irriterende så mye at jeg har slettet dette spillet. Utviklere er dumme. Gjør den forbedringen til å gi en mulighet for at vennene enkelt kan kobles til via facebook whatsapp, uansett hvilken sosial nettside.
En rekke briter prøver seg på å lage egne bomber. Bombespesialistene i Storbritannia kalles ut mer enn 2000 ganger i året. Bli med dem på oppdrag.
Jeg virkelig elsket spillet, men jeg har bare ett problem, annonsene er for mye!!! Og den dukker alltid opp når du gjør stort sett alt, men ikke bare det, den er så treg når du blir med på en server selv om jeg har en sterk wifi-tilkobling. Vær så snill å fikse det.